Rabu, 28 September 2011

ouh,...shila...

selamat petang semuanya...rasanya dah lama jugak GS tak merapu + meraban dekat blog ni...
so, arini GS juz nak share satu video yang GS tengak hampir pitam
ouh...bukan la pitam mana pown...tapi GS memang suka tgok dia..
sebab dia comel + cute + chanteq...ihihhi
kalau tak percaya...dengar & tengok la sendiri....




Memang takkan ada gadis seperti aku

Tapi yang lebih baik banya

Memang takkan ada gadis sehebat aku

Tapi yang lebih hebat banyak

Maka tak perlu kau susah hati

Banyak lagi gadis yang bisa kau pilih

Untuk kau jadikan sandaran hati

Memang tak kan ada gadis seseksi aku

Tapi yang lebih seksi banyak

Memang tak kan ada gadis secomel aku

Tapi yang lebih comel banyak

Maka tak perlu sedu sedan itu

Jangan sampai kau rendahkan dirimu

Memaksa aku menjadi pacarmu

Oo baby baby

Jangan kau marah sebab ku tolak

Ku tahu kau kaya

Ku percaya kau baik budi bahasa

Ku yakin pasti ada

gadis yang akan suka

Oo baby

Jangan kau dendam sebab ku enggan

Bercinta aku mahu

Tapi tidak denganmu

Ku sudah ada satu

Kekasih yang menunggu

Ceritanya aku sedang belajar setia

Makanya dari itu kamu jangan memaksa

Kerna aku memang tak suka mendua

Oo baby baby

Jangan kau marah sebab ku tolak

Ku tahu kau kaya

Ku percaya kau baik budi bahasa

Ku yakin pasti ada

gadis yang akan suka

Oo baby

Jangan kau dendam sebab ku enggan

Bercinta aku mahu

Tapi tidak denganmu

Ku sudah ada satu

Kekasih yang menunggu

Tiada ulasan:

Catat Ulasan