Sabtu, 10 Mac 2012

~cERITa JiwA~

Selamat petang di ucapkan pada semua rakan-rakan.Tidak lupa juga GS nak wish selamat berhujung minggu,hope semua dalam keadaan sihat dan sentiasa berfikiran rasional.Sebelum lebih terlambat GS tetap juga nak wish SELAMAT HARI WANITA untuk semua wanita di muka bumi ALLAH ini dan ianya tidaklah termasuk kepada sesape yang perasan gugurl k...ihihihihi...
Di waktu petang plus takda keje ni, yela memandangkan GS tengah sibuk menjadi teman setia pada sis yang sibuk bekerja di hujung minggu ni.So, GS pon meluangkan masa untu mengupdate kesayangan GS ni yang sudah berkurun ditinggalkan terbiar.Pasti berribu sarang labah-labah yang tercipta disini dan hampir terbatuk-batuk dibuatnya...huhuhuhu...
So,malas nak meleretkan hujah GS kat awal-awal ni,GS nak share something dekat kamu semua tentang luahan rasa seorang insan yang telah pun GS ubah sedikit tapi tidaklah terlalu terpesong.Hope kamu semua tidaklah terlalu jemu plus muak untuk membacanya kerna ianya hanya luahan rasa beliau.
Namun, GS jua taw dan yakin ada jua yang muak.Tapi itulah lumrah hidup bahwa tak semua akan suka apa yang kita lakukan.So,sentiasalah kita berfikiran positif.
Inilah luahan beliau pada GS,hope semua dapat baca..




"DIA BUKAN UNTUKKU"



"Andai di huraikan dengan kata kata pasti tak terlarat diri ini utk menekan keyboard ni...tapi itulah lumrah kehidupan..hihihi dahulu andai ditanyakan tentang hati pasti ramai yang jawab... wahhh...senang la hati u... dah ad yang sayang,hidup pon dah mula stabil dah ada keje tetap tapi tiada siapa pon yang taw hati saya ini sesungguhnya tiada siapa yang mahu hidup sendri di muka bumi Allah ini kerna kita semua sedia tahu bahwa kita sememangnya dicipta secra berpasgn tapi kita jua tak taw pasangan kita dan apa yang mampu kita lakukan adalah wait waiting... jika dulu andai insan bertanya bahwa adakah hati saya sudah dihuni somebdy... maka saya akan terus menjawab.. yup..ada insan istimewa didalamnya.. namun kini... segalanya sudah musnah.. saya sendiri tak tahu apakah sebabnya hubungan kami putus apabila dua kali kami harunginya bersama.. ikatan percintaan kami putus tanpa sebarang penjelasan darinya namun segalanya saya terima dengan redha kerna saya beranggapan bahwa tiada lagi jodoh antara kami berdua.. dan jangan lah ada sesiapa bertanya kenapa saya tak mahu pertahankan hubungan kami??? kerna saya sudah terlalu terluka dengan semua ini... dan mungkin sudah tiba masanya untuk saya berfikir bahwa cinta itu sekadar penghias hidup dan saya harus mengutamakan kerjaya saya dan saya berharap agar insan insan disekeliling saya mampu membantu saya utk harungi segala dugaan dariNYA..."

Tiada ulasan:

Catat Ulasan